TECHNICKÁ DATA

Max. rychlost

249

km/h

Zrychlení 0-100 km/h

4.9

s

Max. výkon

300

koní

Max. točivý moment

400

Nm

 Emise COkombinované

175-177

g/km

Spotřeba kombinovaná

7,7-7,8

l/100 km

Objem

1,984

CC

Počet válců

4

Kompresní poměr

9.3

Zdvih

92.8

mm

Vrtání

82.5

mm

Palivo

Natural 98

Provozní váha (vč. řidiče)

1.626

Kg

Kapacita palivové nádrže

55

L

Rozměry

Délka

4.368

mm

Šířka

1.841

mm

Výška (vč. střešních ližin)

1.613

mm

Max. kapacita zavazadlového prostoru

485

Litrů

Počet míst k sezení

5

PODVOZEK

Přední náprava

Nezávislé zavěšení kol na vzpěrách McPherson s vinutými pružinami a hydraulickými tlumiči.
Se systémem DCC (Dynamic Chassis Control).

Zadní náprava

Nezávislé víceprvkové zavěšení kol s vinutými pružinami a hydraulickými tlumiči.
Se systémem DCC (Dynamic Chassis Control).

ŘÍZENÍ

Systém řízení

Progresivní hřebenové řízení s elektrickým posilovačem R-EPS (Rack Electric Power System), uloženým na hřebenové tyči.

Průměr otáčení

10,8 m

BRZDY

Brzdy CUPRA - standard

Diagonální dvouokruhová kapalinová brzdová soustava s posilovačem.

Kotoučové brzdy vpředu
340 x 30 mm

Kotoučové brzdy vzadu
310 x 22 mm

Brzdy Brembo

Dostupné jako volitelná výbava ke všem typům 19" kol CUPRA.

Vpředu:
Výkonné 4pístkové brzdy Brembo s pevnými třmeny s perforovaným brzdovým kotoučem
Průměr kotoučů 370 x 32 mm

Vzadu:
Vnitřně ventilované kotoučové brzdy o rozměrech 310x22

 

Leskle černé brzdové třmeny s nápisem Brembo

Hodnoty spotřeby paliva, průměrného dojezdu a emisí CO2 byly stanoveny dle standardu WLTP a v souladu s platnými předpisy přepočteny do NEDC hodnot. Tyto hodnoty se od katalogových hodnot liší. Jsou určeny pro porovnání hodnot CO2 a spotřeby paliva mezi různými typy vozidel. Dodatečná výbava vozu a příslušenství (např. vestavené díly, jiné pneumatiky atd.) mohou měnit relevantní parametry vozidla jako hmotnost, valivý odpor a aerodynamiku a ve spojitosti s povětrnostními a dopravními podmínkami a individuálním stylem jízdy mohou ovlivnit spotřebu paliva, spotřebu elektrické energie a emise CO2 jakož i výkonnostní ukazatele vozidla. Prodejce, dovozce ani výrobce nenese žádnou odpovědnost za skutečnost, že se v budoucnu nově komunikované hodnoty mohou lišit. Dne 1. září 2018 byl starý standard NEDC (New European Driving Cycle) nahrazen novým standardem WLTP pro všechny vozy registrované jako osobní (M1).