Modely

Novinka
CUPRA
Leon
Od 794 900
Novinka
CUPRA
Leon Sportstourer
Od 829 900
CUPRA
Ateca
Od 854 900
Novinka
CUPRA
Formentor
Od 919 900
Novinka
CUPRA
Terramar
Od 1 104 900
Novinka
CUPRA
Tavascan
CUPRA
Born

Aktualizace softwaru OTA

DarkRebel

TECHNICKÁ DATA

Motor

Technická data

Technická data

Motor

Technická data

Technická data

PODVOZEK

Přední náprava

Nezávislé zavěšení kol na vzpěrách McPherson s vinutými pružinami a hydraulickými tlumiči.
Se systémem DCC (Dynamic Chassis Control).

Zadní náprava

Nezávislé víceprvkové zavěšení kol s vinutými pružinami a hydraulickými tlumiči.
Se systémem DCC (Dynamic Chassis Control).

ŘÍZENÍ

Systém řízení

Progresivní hřebenové řízení s elektrickým posilovačem R-EPS (Rack Electric Power System), uloženým na hřebenové tyči.

Průměr otáčení

10,5 m / 11,2 m

BRZDY

Brzdy CUPRA - standard

Diagonální dvouokruhová kapalinová brzdová soustava s posilovačem.

Kotoučové brzdy větrané vpředu
340 x 30 mm

Kotoučové brzdy větrané vzadu

310 x 22 mm

 

pro e-HYBRID 150 kW platí:

Kotoučové brzdy větrané vpředu

312 x 25 mm

Kotoučové brzdy vzadu
272 x 10 mm

Brzdy Brembo

Dostupné jako volitelná výbava.

Vpředu:
Výkonné 4pístkové brzdy Brembo s pevnými třmeny s perforovaným brzdovým kotoučem
Průměr kotoučů 370 x 32 mm

Vzadu:
Větrané kotoučové brzdy o rozměrech 310x22

 

Leskle černé brzdové třmeny s nápisem Brembo

 

Hodnoty spotřeby paliva, průměrného dojezdu a emisí CO2 byly stanoveny dle standardu WLTP. Tyto hodnoty se od katalogových hodnot liší. Jsou určeny pro porovnání hodnot CO2 a spotřeby paliva mezi různými typy vozidel. Dodatečná výbava vozu a příslušenství (např. vestavené díly, jiné pneumatiky atd.) mohou měnit relevantní parametry vozidla jako hmotnost, valivý odpor a aerodynamiku a ve spojitosti s povětrnostními a dopravními podmínkami a individuálním stylem jízdy mohou ovlivnit spotřebu paliva, spotřebu elektrické energie a emise CO2 jakož i výkonnostní ukazatele vozidla. Prodejce, dovozce ani výrobce nenese žádnou odpovědnost za skutečnost, že se v budoucnu nově komunikované hodnoty mohou lišit. Dne 1. září 2018 byl starý standard NEDC (New European Driving Cycle) nahrazen novým standardem WLTP pro všechny vozy registrované jako osobní (M1).