TECHNICKÁ DATA
PODVOZEK
Přední náprava
Nezávislé zavěšení kol na vzpěrách McPherson s vinutými pružinami a hydraulickými
tlumiči.
Se systémem DCC (Dynamic Chassis Control).
Zadní náprava
Nezávislé víceprvkové zavěšení kol s vinutými pružinami a hydraulickými
tlumiči.
Se systémem DCC (Dynamic Chassis Control).
ŘÍZENÍ
Systém řízení
Progresivní hřebenové řízení s elektrickým posilovačem R-EPS (Rack Electric Power System), uloženým na hřebenové tyči.
Průměr otáčení
10,5 m / 11,2 m
BRZDY
Brzdy CUPRA - standard
Diagonální dvouokruhová kapalinová brzdová soustava s posilovačem.
Kotoučové brzdy větrané vpředu
340 x 30 mm
Kotoučové brzdy větrané vzadu
310 x 22 mm
pro e-HYBRID 150 kW platí:
Kotoučové brzdy větrané vpředu
312 x 25 mm
Kotoučové brzdy vzadu
272 x 10 mm
Brzdy Brembo
Dostupné jako volitelná výbava.
Vpředu:
Výkonné 4pístkové brzdy Brembo s pevnými třmeny s perforovaným brzdovým
kotoučem
Průměr kotoučů 370 x 32 mm
Vzadu:
Větrané kotoučové brzdy o rozměrech 310x22
Leskle černé brzdové třmeny s nápisem Brembo
Hodnoty spotřeby paliva, průměrného dojezdu a emisí CO2 byly stanoveny dle standardu WLTP. Tyto hodnoty se od katalogových hodnot liší. Jsou určeny pro porovnání hodnot CO2 a spotřeby paliva mezi různými typy vozidel. Dodatečná výbava vozu a příslušenství (např. vestavené díly, jiné pneumatiky atd.) mohou měnit relevantní parametry vozidla jako hmotnost, valivý odpor a aerodynamiku a ve spojitosti s povětrnostními a dopravními podmínkami a individuálním stylem jízdy mohou ovlivnit spotřebu paliva, spotřebu elektrické energie a emise CO2 jakož i výkonnostní ukazatele vozidla. Prodejce, dovozce ani výrobce nenese žádnou odpovědnost za skutečnost, že se v budoucnu nově komunikované hodnoty mohou lišit. Dne 1. září 2018 byl starý standard NEDC (New European Driving Cycle) nahrazen novým standardem WLTP pro všechny vozy registrované jako osobní (M1).