• CUPRA spouští kampaň „The Road Back Home“, která vzdává hold vášni, jež pohání členy, podporovatele a fanoušky klubu FC Barcelona
  • Pamětní CUPRA Formentor e-HYBRID navštíví více než 520 fanklubů Barcelony od stadionu Spotify Camp Nou až po španělská a evropská velkoměsta a shromáždí jejich emblémy jako symbol jejich vášně pro Barçu

Praha, 10-12-2025 – CUPRA pokračuje v posilování své aliance s klubem FC Barcelona a podporuje jeho týmy mužů a žen při utkáních ve Španělsku i Evropě. Značka CUPRA nyní oslavuje návrat týmu na stadion Spotify Camp Nou nově spuštěnou kampaní „The Road Back Home“, která vzdává hold vášni pohánějící členy, podporovatele a fanoušky klubu.

CUPRA v rámci této iniciativy představila pamětní vůz CUPRA Formentor e-HYBRID 272 k, který bude cestovat s týmy a navštíví až 520 fanklubů Barçy. Každý fanklub bude mít příležitost ozdobit tento vůz svými logy, a proměnit jej v pojízdné uctění ducha Barçy.

„Hodnoty, emoce a cíl zpochybňovat status quo z našeho velkoměsta – to vše nás spojuje s FC Barcelonou v rámci spolupráce, která je víc než pouhým partnerstvím. Podpora klubu a jeho členů při jejich návratu na stadion Spotify Camp Nou je pro nás opravdu výjimečnou událostí, ale chceme jít ještě dál. S naším modelem CUPRA Formentor budeme i nadále inspirovat svět z Barcelony,“ řekl Ignasi Prieto, ředitel značky CUPRA.

„Konečně jsme zpátky doma a s dojetím začínáme psát novou kapitolu na novém stadionu Spotify Camp Nou. Vždy hovoříme o našich členech a fanoušcích po celém světě, díky nimž se cítíme jako doma i při venkovních zápasech na jiných stadionech. Díky této iniciativě značky CUPRA můžeme s nimi navázat ještě intenzivnější spojení, a zajistit tak pro naše hráče ještě silnější podporu,“ řekl Manel del Río, generální ředitel týmu FC Barcelona.

Kampaň „The Road Back Home“ byla spuštěna ve čtvrtek 4. prosince v rámci formální akce na stadionu Spotify Camp Nou. Mezi účastníky akce patřili Ignasi Prieto, ředitel značky CUPRA; Manel del Río, generální ředitel klubu FC Barcelona; a zástupci fanklubů Barçy, kteří na pamětní vůz CUPRA Formentor e-HYBRID nalepili první emblémy svých fanouškovských organizací.

Oslava fanklubů Barçy

Na této akci byl odhalen pamětní vůz CUPRA Formentor e-HYBRID, který bude přítomen na všech domácích zápasech mužského týmu. Navíc bude doprovázet mužstvo Barçy na třinácti výjezdech k venkovním utkáním v rámci španělské ligy LaLiga a Ligy mistrů UEFA. A také podpoří první tým žen při zápasech v Lize mistryň UEFA.

Kampaň „The Road Back Home“ naváže v průběhu celé sezony spojení s více než 520 fankluby Barçy. Jejich členové se budou moci s vozem seznámit při domácích utkáních přímo na barcelonském stadionu. Při venkovních zápasech barcelonských týmů navštíví pamětní Formentor dalších 200 fanklubů. CUPRA Formentor e-HYBRID zachytí na každé své zastávce energii fanoušků, a nakonec zaujme své definitivní místo na stadionu Spotify Camp Nou při jeho oficiálním otevření. Fankluby a jejich členové mohou průběh kampaně sledovat na webových stránkách CUPRA Universe a zapojit se do ní zasláním svých emblémů ze všech koutů světa.

Změna potřebuje řidiče - CUPRA je přesvědčena o tom, že opravdový pokrok přichází s radikálním přerodem, vymykáním se očekávání a zpochybňováním konvencí. Tato značka od svého uvedení na trh v roce 2018 transformuje automobilový průmysl jako iniciátor tvořivosti a průkopník změny.

CUPRA během pouhých sedmi let uvedla na trh sedm modelů a prodala na celém světě více než 1 milion vozů. Každý model CUPRA se vyznačuje energickou expresivitou, sofistikovaným designem a nespoutanými sportovními výkony. Plnohodnotné produktové portfolio zahrnuje modely CUPRA Ateca, historicky první vůz s logem CUPRA; CUPRA Leon, nově navržený a vylepšený jako samostatný model CUPRA; CUPRA Formentor, první vůz vyvinutý exkluzivně touto značkou a dosud nejprodávanější model společnosti; CUPRA Born, první 100% elektromobil značky; CUPRA Tavascan, zcela elektrické SUV kupé; a CUPRA Terramar, sportovní SUV značky. V roce 2026 rozšíří produktovou řadu CUPRA Raval, radikální interpretace městského elektromobilu v podání značky CUPRA.

CUPRA je víc než jen automobilem. Je přesvědčením. Kmen CUPRA je tvořen týmem ambasadorů, kteří bojují proti konvencím a překračují hranice, před nimiž se ostatní zastavují. Mezi jeho členy patří mimo jiné nejúspěšnější španělský olympionik Saúl Craviotto, filmový režisér J. A. Bayona, německý fotbalový brankář Marc ter Stegen a fotbalistka Alexia Putellasová, která již dvakrát v řadě získala ocenění Ženský zlatý míč a Best FIFA Award. Značka CUPRA, jež s posedlostí sobě vlastní vyvolává emoce na silnicích i mimo ně, je také oficiálním automobilovým partnerem fotbalového klubu FC Barcelona, kterému zajišťuje mobilitu, prémiovým sponzorem globálního seriálu padelových turnajů Premier Padel Tour a spolu s týmem Kiro Race Co hrdým účastníkem závodního seriálu pro elektricky poháněné monoposty Formule E.

Porsche Česká republika je největším importérem osobních a užitkových vozidel do České republiky. Na českém trhu zastupuje značky Volkswagen osobní vozy, Audi, SEAT, CUPRA a Volkswagen Užitkové vozy, včetně programu prodeje prověřených použitých vozů Das WeltAuto. S projektem nabíjecí infrastruktury MOON společnost vstoupila v roce 2020 do nové éry trvale udržitelné osobní mobility založené na elektrických pohonech a digitalizaci.

Porsche Česká republika s.r.o.

Filip Stoulil

PR Komunikace SEAT I CUPRA

Tel.: +420 739 546 542

Mail: [email protected]

cupraofficial.cz

AC&C Public Relations s.r.o.

Zorka Mašková

Senior Key Account Manager

Tel.: +420 736 751 151

Mail: [email protected]