- Studie CUPRA Tindaya byla pojmenována po hoře sopečného původu na ostrově Fuerteventura, který je součástí souostroví Kanárské ostrovy
- CUPRA odhalí studii Tindaya ztělesňující vizi značky a její budoucí designový styl 8. září ve své expozici Open Space
Praha, 20-08-2025 – CUPRA se připravuje na IAA Mobility 2025 v Mnichově, kde představí svou odvážnou vizi budoucnosti, v níž prozkoumá nové koncepty. Jednou z hlavních novinek značky na autosalonu IAA Mobilitybude světová premiéra studie CUPRA Tindaya, která se uskuteční 8. září v 19:30 h v průběhu tiskové konference CUPRA v expozici Open Space.
Studie CUPRA Tindaya je pojmenována podle hory sopečného původu, která ční k nebi na ostrově Fuerteventura v bouřlivém Atlantském oceánu. Její skály v odstínu mědi evokují jeden z charakteristických prvků značky CUPRA, zatímco její hrubé rysy připomínají materiály a textury používané v designovém stylu značky CUPRA.
Studie CUPRA Tindaya přebírá dramatický charakter své jmenovkyně a v jejím vnějším i vnitřním designu ožívá radikální, ale jednoduchá myšlenka: „žádní řidiči, žádná CUPRA“. Tato studie je v maximální možné míře zaměřena na řidiče, jemuž nabízí jedinečné zážitky umocněné silnými emocemi.
CUPRA Tindaya ztělesňuje vizi značky CUPRA a její budoucí designový styl. Tindaya nabízí dokonalou symbiózu mezi člověkem a strojem, díky níž dosahují zážitky z jízdy a emoce nejvyšší možné intenzity.
CUPRA je přesvědčena o tom, že opravdový pokrok přichází s radikálním přerodem, vymykáním se očekávání a zpochybňováním konvencí. Tato značka od svého uvedení na trh v roce 2018 transformuje automobilový průmysl jako iniciátor tvořivosti a průkopník změny.
CUPRA během pouhých sedmi let uvedla na trh sedm modelů a prodala na celém světě více než 800 000 vozů. Každý model CUPRA se vyznačuje energickou expresivitou, sofistikovaným designem a nespoutanými sportovními výkony. Plnohodnotné produktové portfolio zahrnuje modely CUPRA Ateca, historicky první vůz s logem CUPRA; CUPRA Leon, nově navržený a vylepšený jako samostatný model CUPRA; CUPRA Formentor, první vůz vyvinutý exkluzivně touto značkou a dosud nejprodávanější model společnosti; CUPRA Born, první 100% elektromobil značky; CUPRA Tavascan, zcela elektrické SUV kupé; a CUPRA Terramar, sportovní SUV značky. V roce 2026 rozšíří produktovou řadu CUPRA Raval, radikální interpretace městského elektromobilu v podání značky CUPRA.
CUPRA je víc než jen automobilem. Je přesvědčením. Kmen CUPRA je tvořen týmem ambasadorů, kteří bojují proti konvencím a překračují hranice, před nimiž se ostatní zastavují. Mezi jeho členy patří mimo jiné nejúspěšnější španělský olympionik Saúl Craviotto, filmový režisér J. A. Bayona, německý fotbalový brankář Marc ter Stegen a fotbalistka Alexia Putellasová, která již dvakrát v řadě získala ocenění Ženský zlatý míč a Best FIFA Award. Značka CUPRA, jež s posedlostí sobě vlastní vyvolává emoce na silnicích i mimo ně, je také oficiálním automobilovým partnerem fotbalového klubu FC Barcelona, kterému zajišťuje mobilitu, prémiovým sponzorem globálního seriálu padelových turnajů Premier Padel Tour a spolu s týmem Kiro Race Co hrdým účastníkem závodního seriálu pro elektricky poháněné monoposty Formule E.
Porsche Česká republika je největším importérem osobních a užitkových vozidel do České republiky. Na českém trhu zastupuje značky Volkswagen osobní vozy, Audi, SEAT, CUPRA a Volkswagen Užitkové vozy, včetně programu prodeje prověřených použitých vozů Das WeltAuto. S projektem nabíjecí infrastruktury MOON společnost vstoupila v roce 2020 do nové éry trvale udržitelné osobní mobility založené na elektrických pohonech a digitalizaci.
Porsche Česká republika s.r.o.
Filip Stoulil
PR Komunikace SEAT I CUPRA
Tel.: +420 739 546 542
Mail: [email protected]
AC&C Public Relations s.r.o.
Zorka Mašková
Senior Key Account Manager
Tel.: +420 736 751 151
Mail: [email protected]