Aplikace CUPRA CONNECT je ukončena. K dispozici je nová aplikace My CUPRA, která je již nyní ke stažení zdarma pro iOS a Android.
Užijte si služby CUPRA CONNECT prostřednictvím funkcí pro vzdálené ovládání vozidla a údržbu.
Lepší lepší navigační systém. Optimalizujte svůj zážitek z jízdy s CUPRA CONNECT Plus.
Zamkněte a odemkněte své auto a získejte upozornění proti krádeži. Nastavte limity oblasti a rychlosti. To vše odkudkoli.
Převezměte kontrolu nad vaším elektrickým vozem. Plánujte dobíjení, nastavte si klimatizaci, optimalizujte vaše trasy, to vše a mnohem více.
V případě problémů s funkčností služby CUPRA CONNECT můžete využít naše nové interakční centrum, které je zřízeno jako podpora konektivních služeb. Operátoři komunikují v českém jazyce a můžete je kontaktovat:
telefonicky: 00800 6000 4020
e-mailem:[email protected]
K tomu, aby se proces zrychlil, doporučujeme disponovat těmito informacemi:
Co je to VIN a kde ho najdu na svém autě?
VIN kód (identifikační číslo vozidla nebo číslo podvozku) je jedinečný 17místný identifikační kód vaší CUPRY. VIN najdete ve svých registračních dokladech nebo na vnějším pravém dolním rohu čelního skla. Budete jej potřebovat k registraci svého vozu a nastavení profilu CUPRA CONNECT.
Co je to S-PIN?
S-PIN je čtyřmístný kód vytvořený pro vaše CUPRA ID během registrace. Budete jej potřebovat pro vzdálené zamykání a odemykání a také pro ovládání funkce dálkové klimatizace. Je nezbytné, aby S-PIN obsahoval různou číselnou kombinaci, nikoli stejná čísla (1111,2222,..) či vzestupnou nebo sestupnou řadu čísel (1234, 4321,..).
Jak mohu potvrdit vytvoření svého účtu, abych mohl zaregistrovat své auto?
Jakmile vytvoříte své CUPRA ID, obdržíte e-mail s žádostí o ověření vašeho účtu. Může trvat několik minut, než se potvrzovací e-mail dostane do vaší doručené pošty (nezapomeňte zkontrolovat složku Spam). Otevřete a kliknutím na odkaz v e-mailu potvrďte svůj účet. Jakmile máte vytvořený účet, stačí si přidat auto do aplikace auto a propojit ho se svým uživatelským účtem, abyste si mohli užít celou škálu online služeb CUPRA CONNECT.
Jak přidám vozidlo do svého účtu CUPRA ID?
Abyste mohli CUPRA CONNECT využít naplno, musíte svému uživatelskému účtu přiřadit vozidlo.
Chcete-li to provést, přihlaste se do aplikace My CUPRA a zadejte VIN (identifikační číslo vozidla) vašeho vozu. Obdržíte 8místný registrační kód (nazývaný párovací kód), který je třeba zadat do systému infotainmentu ve vašem vozu pro dokončení registrace. Tento postup není nutný, pokud se přihlásíte přes CUPRA ID přímo v infotainmentu vašeho vozu.
Co mám dělat, když mám problémy s používáním služeb CUPRA CONNECT?
Nejprve se ujistěte, že máte vyřešeno následující:
Pokud žádný z výše uvedených problémů problém nevyřeší, obraťte se na svého prodejce.
Jaké funkce mohu použít, pokud jsem ještě plně neaktivoval CUPRA CONNECT?
Pokud se nezaregistrujete a plně neaktivujete služby CUPRA CONNECT, můžete využívat pouze služby vyžadované zákonem (veřejné tísňové volání "e-Call").
Co se stane s osobními údaji, které poskytuji při registraci u CUPRA CONNECT?
CUPRA udržuje databázi všech osobních údajů poskytovaných zákazníky a dalších informací nezbytných pro poskytování služeb CUPRA CONNECT, jako jsou údaje o vozidlech a geolokace.
Veškerá data, která jsou vytvořena při používání služeb CUPRA CONNECT, patří zákazníkovi. Využití dat tedy závisí na výslovném souhlasu zákazníka.
Veškeré využití dat probíhá v souladu s obecným nařízením EU o ochraně osobních údajů (GDPR). Další informace najdete v Zásadách ochrany osobních údajů CUPRA CONNECT.
Vezměte prosím na vědomí, že všechna data jsou používána pouze společností CUPRA a jejími distribučními a servisními partnery. Údaje nejsou sdíleny s třetími stranami z komerčních důvodů a ve většině případů jsou uchovávány anonymně (neanonymní údaje se používají pouze v nezbytných případech). V takových případech CUPRA zpracovává data podle přísných bezpečnostních pokynů.
Která auta jsou kompatibilní se službami CUPRA CONNECT?
Abyste mohli používat služby CUPRA CONNECT, musíte mít jeden z následujících modelů:
CUPRA Ateca vyrobená od září 2020
CUPRA Formentor
CUPRA Leon
CUPRA Leon Sportstourer
CUPRA Born
Které země mají přístup ke službám CUPRA CONNECT?
CUPRA CONNECT bude k dispozici v Německu, Belgii, České republice, Dánsku, Finsku, Norsku, Švédsku, Francii, Velké Británii, Irsku, Rakousku, Švýcarsku, Itálii, Španělsku, Portugalsku, Polsku, Maďarsku, Řecku, na Kypru, v Nizozemsku, Lucembursku, Bulharsku, Rumunsku, Chorvatsku, Slovinsku, na Maltě, v Slovensku, Andoře, Estonsku, Lotyšsku, Litvě, Srbsku, Albánii, Makedonii, Bosně Hercegovině, Ukrajině, Černé Hoře a na Gibraltaru.
Na jak dlouho platí moje předplatné služeb CUPRA CONNECT?
Bezplatné zkušební období se může lišit v závislosti na úrovni vybavení, ale základní balíček služeb CUPRA CONNECT je zdarma pro nová vozidla CUPRA na 10 let *. Období služby je propojeno s vaším vozidlem a zobrazeno ve vašem uživatelském účtu. Po skončení bezplatného zkušebního období je nutné službu obnovit, abyste ji mohli i nadále využívat.
Další podrobnosti naleznete v aplikaci My CUPRA, případně vám je sdělí prodejce vozů CUPRA.
*Platí pro vozidla: nová CUPRA Ateca vyráběná od 13.kal. týdne 2024, nová CUPRA Formentor vyráběná od 22.kal. týdne 2024, nová CUPRA Leon / Leon Sportstourer vyráběná od 20. kal. týdne 2024 a nová CUPRA Born vyráběná od 20. kal. týdne 2024. Pro vozidla vyrobená dříve platí roční bezplatné zkušební období.
Co je myšleno "aktivací ve vozidle"?
Aktivace ve vozidle vám umožňuje zaregistrovat vozidlo ihned jakmile usednete za volant a propojit ho s vaším CUPRA ID, abyste mohli začít využívat služby CUPRA CONNECT bez zbytečného zdržování.
Asistent registrace vás provede jednoduchým procesem vytvoření účtu CUPRA ID ve vašem vozidle, přihlášení a přidání vašeho vozidla do vaší "Garáže" v aplikaci. Během procesu registrace si můžete prohlédnout všechny potřebné právní informace (Zásady ochrany osobních údajů) a přijmout podmínky používání služby CUPRA CONNECT.
Moje vozidlo nepřijímá můj registrační kód, co mám dělat?
Moje vozidlo nepřijímá můj registrační kód, co mám dělat?
Nejprve zkontrolujte, zda má váš vůz CUPRA aktivní připojení k internetu (symbol bílé zeměkoule v pravém horním rohu) a zda nevypršel platný registrační kód, který používáte (registrační kód je platný po dobu 1 roku). Pokud to problém nevyřeší, zkuste odstranit vozidlo z vaší "Garáže" v aplikaci a znovu jej přidat. Obdržíte nový registrační kód, který zadáte do svého vozidla.
Jak mohu aktivovat nebo deaktivovat Anonymní režim?
Přímo v infotainmentu vozu můžete vybírat a přepínat mezi čtyřmi režimy soukromí.
Můj smartphone byl odcizen. Mohu službu zablokovat, abych zabránil zneužití?
Pokud přijdete o svůj smartphone, můžete si změnit heslo přístupem do aplikace z jiného zařízení. Nové heslo je vyžadováno při používání jakékoli ze služeb aplikace CUPRA CONNECT. Z důvodu dalšího zabezpečení můžete upravit nastavení aplikace tak, že budete muset znovu zadat heslo po 5, 10 nebo 15 minutách bez aktivity na účtu.
Proč se nemohu přihlásit do aplikace My CUPRA?
Nejprve se ujistěte, že máte ve smartphonu nainstalovanou nejnovější verzi aplikace. Chcete-li to zkontrolovat, navštivte Apple AppStore nebo Google Play Store a nainstalujte všechny dostupné aktualizace.
Pokud stále máte problémy s přihlášením ke svému účtu CUPRA CONNECT, můžete použít e-mail, pomocí kterého jste se zaregistrovali, své uživatelské jméno nebo číslo svého mobilního telefonu k identifikaci svého účtu a obnovení hesla. Pokud se tím problém nevyřeší, kontaktujte svého prodejce a my se budeme snažit vám pomoci.
Mohu odpojit své uživatelské ID od auta (např. při prodeji)?
Ano, přejděte do nabídky infotainmentu ve vozidle v části "Uživatel" a stiskněte "Odstranit uživatele / Obnovit tovární nastavení". Všechna vaše data budou smazána z vozu a ze systémů CUPRA. Tento proces je nevratný a slouží v případě převodu vlastnictví vozu.
Mohu kompletně vymazat své uživatelské ID?
Ano, ale je nutné zvážit, jestli si nechcete účet do budoucna ponechat, jelikož po smazání ztratíte přístup k vašemu ID a ke všem připojeným aplikacím. Vaše data budou navždy ztracena.
Tím dojde ke smazání základního účtu ID, který je vázaný na vámi registrovaný e-mail a který sdružuje data do všech aplikací, vč. My CUPRA.
Zrušení aplikace CUPRA CONNECT.
Některé funkce služby CUPRA CONNECT mohou být omezeny v závislosti na modelu a zvolené výbavě.
Uváděné ceny jsou pouze orientační, doporučené importérem značky CUPRA (Porsche Česká republika s.r.o.), včetně DPH a nejsou nabídkou ve smyslu ust. § 1732 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. Aktuální cenu a specifikaci vybraného modelu Vám na požádání sdělí Váš autorizovaný prodejce vozů CUPRA. Fotografie jsou pouze ilustrativní a vyobrazené vozy mohou obsahovat prvky příplatkové výbavy.
Spotřeba paliva a emise CO2
Upozornění / výhrada k hodnotám spotřeby paliva a emisím CO2
Vzhledem k možné probíhající homologaci jednotlivých konfigurací vozidel se hodnoty spotřeby paliva, elektrické energie a emisí CO2 u vozidla dle této nabídky mohou nepatrně lišit od hodnot uvedených v dřívějších propagačních materiálech či technickém průkazu dodaného vozidla. Prodejce, dovozce ani výrobce nenese žádnou odpovědnost za skutečnost, že se v budoucnu nově komunikované hodnoty (např. v době uzavření smlouvy či registrace vozidla) budou lišit. Dále je třeba vzít na vědomí, že dodatečná výbava vozu a příslušenství (např. vestavěné díly, formáty pneumatik atd.) mohou měnit relevantní parametry vozidla jako hmotnost, valivý odpor a aerodynamiku a ve spojitosti s povětrnostními a dopravními podmínkami a individuálním stylem jízdy mohou ovlivnit spotřebu paliva, spotřebu elektrické energie a emise CO2 jakož i výkonnostní ukazatele vozidla.