pro CUPRA Formentor, CUPRA Leon, CUPRA Ateca & CUPRA Terramar
Ovládejte svůj vůz CUPRA na dálku. Jednoduše pomocí aplikace.
Spusťte a zastavte proces nabíjení. Naplánujte si časy nabíjení a získejte podrobné informace. Přímo v aplikaci.
Najděte nabíjecí stanice v blízkosti. A získejte informace o typech nabíjení a otevírací době.
Aktivace klimatizace a vytápění odkudkoli. Ideální podmínky pro každou jízdu. Kdykoli.
S aplikací My CUPRA nikdy neztratíte váš vůz z dohledu.
Video ke zhlédnutí zde.
Nastavte si požadovanou teplotu interiéru, ještě než vyrazíte na cestu.
Video ke zhlédnutí zde.
Plány na poslední chvíli? S aplikací My CUPRA jste během chvíle připraveni vyrazit.
Video ke zhlédnutí zde.
Využijte plný potenciál vašeho vozu CUPRA e-HYBRID.
Video ke zhlédnutí zde.
Jak získáte nabíjecí tarif s novou funkcí pro nabíjení CUPRA Charging?
Video ke zhlédnutí zde.
Propojte svůj účet CUPRA ID se svým novým vozem CUPRA. Podívejte se na následující video nebo prozkoumejte text níže.
Stáhnout pro iOS
Stáhnout pro Android
Vytvoření vašeho CUPRA ID je snadné. Lze ho provést pomocí aplikace My CUPRA na vašem smartphonu, v infotainmentu vozu nebo v internetovém prohlížeči.
1. Vytvoření CUPRA ID
Pro používání aplikace je nutné založení účtu CUPRA ID. To lze vytvořit přes infotainment ve vašem voze, v smartphonu v aplikaci My CUPRA, nebo předem v internetovém prohlížeči na této adrese: https://cupraid.vwgroup.io/
2. Instalace aplikace a přihlášení
Aplikaci My CUPRA lze nainstalovat do chytrých telefonů s operačními systémy Android (vyžaduje Android 6.0 a vyšší) a iOS přes odkazy níže. Při prvním spuštění vás aplikace provede i vytvořením nového CUPRA ID, pokud jste si jej doposud nevytvořili.
Propojte svůj účet CUPRA ID se svým novým vozem CUPRA.
Krok 1
Přihlaste se do aplikace My CUPRA nebo infotainmentu vozu pomocí svého CUPRA ID.
Krok 2
Pokud jste se přihlásili do aplikace, klikněte na "Přidat vozidlo" a zadejte svůj VIN kód vozu. **
Krok 3
Potvrďte objednávku nákupu a získejte balíček služeb CUPRA CONNECT na 10 let zdarma. ***
Nasedněte do auta, aktivujte služby a začněte si užívat CUPRA CONNECT.
Krok 1
Spusťte obrazovku infotainmentu. Ujistěte se, že soukromý režim není nastaven na maximum (symbol obličeje s brýlemi) a že máte připojení 4G a GPS (symbol zeměkoule je bílý, nikoliv šedý).
Krok 2
Zaregistrujte se jako hlavní uživatel a najděte oba klíče od vozu. Stiskněte nejprve tlačítko pro odemknutí na jednom klíčku, poté na druhém.
Krok 3
Zadejte preferovaného servisního partnera.
Krok 4
Registrace dokončena. Od této chvíle můžete používat CUPRA CONNECT.
Vypršela vám zkušební doba CUPRA CONNECT? Nevadí. Pokračujte s tím nejlepším z konektivity i nadále a obnovte si předplatné služeb CUPRA CONNECT za nové výhodné ceny.
(vč. služeb Vzdálený přístup a Online Infotainment)
- pro vozy bez navigačního systému
Jaké údaje se zaznamenávají a zobrazují v údajích o jízdě?
V části Údaje o jízdě můžete získat přehled o následujících údajích:
Můžete si také prohlédnout konkrétní údaje o každé předchozí jízdě nebo dni. Pokud je vaše vozidlo hybridní nebo elektrické, můžete také zjistit spotřebu paliva.
Údaje o jízdě je možné resetovat nebo vymazat na portálu Moje CUPRA.
Mohu službu Klakson & Blikání odkudkoliv aktivovat?
Se službou Klakson & Blikání najdete svůj vůz CUPRA na velkém parkovišti, jakmile se dostanete do okruhu 500 m. Službu můžete aktivovat i samostatně. Z bezpečnostních důvodů není možné tuto službu aktivovat za jízdy.
Služba funguje pouze tehdy, když:
Kdy se aktivuje poplašný systém proti krádeži a jak budu informován?
Volitelný volumetrický poplašný systém se automaticky aktivuje při zamknutí vozidla. Pokud vozidlo zjistí pokus o krádež a aktivuje poplašný signál (skládající se z až 30sekundového pípání a až 5minutového blikání výstražných světel), bude vás o události informovat notifikace v aplikaci My CUPRA. Kromě toho se odešle také automatický e-mail.
Notifikace v aplikaci (upozornění v e-mailu) vás bude informovat, pokud byla na vozidle nebo ve vozidle zjištěna neobvyklá aktivita nebo pokud se změnil náklon vozidla. Rovněž vám sdělí, kde k (pokusu o) vniknutí došlo (uvnitř nebo venku), a také datum a čas události.
Jak nakonfigurovat službu Oznámení o oblasti?
Služba Upozornění na oblast vás bude informovat, když se vaše vozidlo nachází ve vámi definované oblasti. Pokud jste například půjčili své vozidlo někomu, kdo s ním do oblasti nebo z oblasti odjel, budete o tom informováni e-mailem nebo notifikací v aplikaci, abyste mohli odpovídajícím způsobem jednat.
Můžete vytvořit až 10 oblastí, ale současně můžete aktivovat pouze 4 oznámení. Můžete také zvolit, zda má být oznámení aktivní pravidelně, jednou nebo vždy. Služba Oznámení o území toleruje před odesláním informace odchylku až 25 metrů.
Jak nakonfigurovat službu Oznámení o rychlosti?
Když někomu půjčíte svůj vůz CUPRA, služba Speed Alert vás informuje o překročení předem stanovené rychlosti. Můžete vytvořit až 10 upozornění na rychlost, ale současně můžete aktivovat pouze 2 upozornění. Můžete také zvolit, zda má být upozornění aktivní pravidelně, jednorázově nebo vždy.
Zkontrolujte historii oznámení v aplikaci My CUPRA.
Co je služba e-Manager?
Systém e-Manager slouží k řízení procesu nabíjení modelů e-HYBRID. Pomocí aplikace e-Manager můžete spustit a zastavit proces nabíjení nebo naplánovat proces nabíjení.
Můžete také nastavit nabíjení modelu e-HYBRID v optimálních časech, abyste ušetřili náklady na energii, např. v noci.
Pomocí aplikace e-Manager můžete také nastavit maximální nabíjecí proud, abyste zlepšili využití baterie a prodloužili její životnost.
Pomocí aplikace e-Manager v aplikaci My CUPRA můžete zkontrolovat následující údaje:
Co je služba "Časy odjezdů"?
U modelů CUPRA e-HYBRID můžete pomocí aplikace My CUPRA nastavit časy odjezdu vozidla a kontrolovat tak teplotu před jízdou. Vaše vozidlo CUPRA se včas probudí před vaším odjezdem a automaticky nabije baterii a/nebo upraví klimatizaci na vámi naplánovaný čas odjezdu.
Služba Časy odjezdu vám také umožňuje nastavit následující:
Mohu nakonfigurovat svůj vůz CUPRA e-HYBRID tak, aby mě upozornil na dokončení nabíjení?
Ano, můžete si nechat zaslat oznámení do aplikace, když je baterie vašeho vozu opět plně nabitá.
Prodloužil(a) jsem předplatné služeb CUPRA CONNECT, ale nedorazila faktura. Kde ji najdu?
Doba čekání na fakturu může trvat až 24 hodin. Vaše faktura by měla být k dispozici také na webovém portále CUPRA, kam se přihlásíte pomocí vašeho CUPRA ID. Po kliknutí na menu -> historie objednávek ("Moje objednávky") -> "Stažení faktury PDF" by mělo dojít ke stažení vaší faktury. Pokud po uplynutí čekací doby 24 hodin fakturu stále nemáte k dispozici, kontaktujte naši zákaznickou podporu na [email protected], nebo telefonicky na: 00800 6000 4020
Zrušení aplikace CUPRA CONNECT.
* Dálkově ovládaná klimatizace je dostupná pouze u modelů e-HYBRID a vozidel s CUPRA CONNECT GEN4 (CUPRA Born).
** Sedmnáctimístné číslo najdete za čelním sklem vašeho vozu.
*** Platí pro vozidla nová CUPRA Ateca vyráběná od 13.kal. týdne 2024, nová CUPRA Formentor vyráběná od 22.kal. týdne 2024, nová CUPRA Leon / Leon Sportstourer vyráběná od 20. kal. týdne 2024 a nová CUPRA Born vyráběná od 20. kal. týdne 2024. Pro vozidla vyrobená dříve platí roční bezplatné zkušební období.
**** Liší se v závislosti na vybavení a motorizaci.
UPOZORNĚNÍ
Internetové rádio vyžaduje použití dalších dat. Svůj chytrý telefon můžete používat jako hotspot připojený k Wi-Fi ve vozidle, nebo si můžete pořídit dodatečný datový tarif pro svůj vůz CUPRA prostřednictvím našeho partnera zde.
Ověřte si, jaké služby CONNECT jsou dostupné pro vaše vozidlo CUPRA
Uváděné ceny jsou pouze orientační, doporučené importérem značky CUPRA (Porsche Česká republika s.r.o.), včetně DPH a nejsou nabídkou ve smyslu ust. § 1732 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. Aktuální cenu a specifikaci vybraného modelu Vám na požádání sdělí Váš autorizovaný prodejce vozů CUPRA. Fotografie jsou pouze ilustrativní a vyobrazené vozy mohou obsahovat prvky příplatkové výbavy.
Spotřeba paliva a emise CO2
Upozornění / výhrada k hodnotám spotřeby paliva a emisím CO2
Vzhledem k možné probíhající homologaci jednotlivých konfigurací vozidel se hodnoty spotřeby paliva, elektrické energie a emisí CO2 u vozidla dle této nabídky mohou nepatrně lišit od hodnot uvedených v dřívějších propagačních materiálech či technickém průkazu dodaného vozidla. Prodejce, dovozce ani výrobce nenese žádnou odpovědnost za skutečnost, že se v budoucnu nově komunikované hodnoty (např. v době uzavření smlouvy či registrace vozidla) budou lišit. Dále je třeba vzít na vědomí, že dodatečná výbava vozu a příslušenství (např. vestavěné díly, formáty pneumatik atd.) mohou měnit relevantní parametry vozidla jako hmotnost, valivý odpor a aerodynamiku a ve spojitosti s povětrnostními a dopravními podmínkami a individuálním stylem jízdy mohou ovlivnit spotřebu paliva, spotřebu elektrické energie a emise CO2 jakož i výkonnostní ukazatele vozidla.