CUPRA a Ansu Fati vysílají optimistickou zprávu pro rok 2021.
CUPRA zahajuje nový rok optimistickým poselstvím spolu s mladou hvězdou fotbalového klubu FC Barcelona a vítá elektrizující rok 2021 kampaní "Going Forward". Mladý útočník FC Barcelona vystupuje v nové reklamě CUPRA a dělí se o svá přání pro letošní rok poté, co prožil nejlepší sezónu své profesionální kariéry.
Nejmladší hráč, který kdy zabodoval gólem v Lize mistrů UEFA, si vydobyl místo v prvním týmu FC Barcelona a debutoval za španělskou reprezentaci: "Jsem rád, že mohu rok 2021 zahájit tím, že společně s CUPRA vyšlu do světa tuto zprávu. Byl to velmi náročný rok se smíšenými pocity, protože se mi podařilo splnit si nemyslitelné sny. Mým přáním pro rok 2021 je, aby byl Camp Nou opět plný fanoušků a abychom se všichni stali motivací, kterou svět potřebuje," řekl Ansu.
Do budoucna
Útočník FC Barcelona je hvězdou nové kampaně CUPRA. Po roce, který pro fotbalistu i značku znamenal milník, rok poznamenaný pandemií COVID 19 a jejími následky, odhaluje reklama přání Ansu Fatiho pro rok 2021: aby se do parků, restaurací, kin a divadel vrátil život, aby se hráči vrátili na hřiště a diváci jásali na stadionech. Kampaň vybízí každého, aby se stal motivací, kterou svět potřebuje nejen k návratu do normálu, ale i k dalšímu rozvoji.
CUPRA je připravena na rok 2021 plný novinek, které mají ukázat, že elektrifikace a sportovnost jdou dokonale dohromady. Značka zahájí tento rok uvedením dvou plug-in hybridních verzí vozu CUPRA Formentor s výkonem 204 a 245 koní. CUPRA se také premiérově představí v soutěži elektrických terénních SUV Extreme E, která v letošním roce procestuje svět s pěti akcemi a využije svou zábavnou platformu k propagaci elektrifikace, udržitelnosti a rovnosti. V neposlední řadě CUPRA představí také svůj první model 100% elektromobilu, CUPRA Born, vůz, který svým emocionálním sportovním charakterem změní vnímání vozidel na elektrický pohon.
Rostoucí značka
CUPRA završila rok 2020 bohatý na milníky, který začal slavnostním otevřením nového sídla, CUPRA garage, budovy, jejíž design připomíná závodní tábor a do níž značka investovala 5,3 milionu eur. Kromě toho CUPRA rozšířila svou mezinárodní přítomnost rozvojem vlastní sítě prodejních míst, která nabízejí nové flexibilní formáty nad rámec tradičních dealerství, aby zákazníkům umožnila poznat vesmír značky. Po Mexico City otevřela CUPRA svou první CUPRA Garage v Evropě, a to ve městě Hamburk. Dnes má CUPRA více než 500 prodejních míst, kde více než 600 CUPRA masterů provádí zákazníky zážitky se značkou.
Po létě značka zahájila výrobu modelu CUPRA Formentor v Martorellu, což pro továrnu představuje více než 10 % dodatečného objemu výroby. CUPRA zakončila rok ve velkém stylu uvedením tří modelů: první verze CUPRA Formentor s výkonem 310 k, prvního elektrifikovaného modelu značky CUPRA Leon e-HYBRID a osvěženou CUPRU Ateca. Touto produktovou ofenzivou chce CUPRA posílit svou pozici na hlavních evropských trzích a expandovat do nových zemí v zámoří.