DarkRebel

UrbanRebel

Modely

Novinka
CUPRA
Tavascan
Novinka
CUPRA
Born
CUPRA
Formentor
CUPRA
Leon
CUPRA
Leon Sportstourer
CUPRA
Ateca
Od 1 499 900
Concept Cars
DarkRebel
Concept Cars
UrbanRebel

03.11.2023

CUPRA

 

>     CUPRA otevřela svůj první showroom CUPRA City Garage ve Francii na bulváru Boulevard de la Madeleine, který patří mezi nejikoničtější pařížské lokality

  • Značka oslavuje otevření showroomu spoluprací s proslulým francouzským šéfcukrářem a ambasadorem značky CUPRA Jeffreyem Cagnesem
  • Osmý showroom CUPRA City Garage následuje po Berlíně, kde byl tento koncept zpřístupněn veřejnosti v září, a další bude otevřen na začátku roku 2024 v Madridu

 

Praha, 03-11-2023 - Značka CUPRA přichází do Paříže a otevřením svého prvního showroomu CUPRA City Garage ve Francii přináší nový impulz na vzrušující kulturní a kulinářskou scénu tohoto velkoměsta. City Garage je umístěna v dokonalém prostředí ikonického bulváru Boulevard de la Madeleine, který si v hlavním městě Francie získal prestiž jako centrum módy a designu.

 

Včera značka CUPRA uspořádala v nových prostorách slavnostní večer u příležitosti otevření již osmého showroomu City Garage. Slavnostní otevření se neslo ve znamení spolupráce s novým ambasadorem značky CUPRA, jímž se stal francouzský šéfcukrář Jeffrey Cagnes, který pro tuto příležitost vytvořil speciální cukrářské výrobky, v nichž se odráží středomořský původ značky. Cagnes bude mít v pařížském showroomu CUPRA City Garage trvalou cukrárnu. O živý hudební doprovod se postarala umělkyně Lous and the Yakuza a se svým exkluzivním setem vystoupila špičková dýdžejka Stella Bossi.

 

Hosté si mohli prohlédnout první elektrické SUV značky, CUPRA Tavascan, které bylo ve vnitřních prostorách středem pozornosti. Model CUPRA Tavascan bude v showroomu City Garage vystaven po jeho otevření po dobu dalších tří týdnů.

 

 

"Otevření našeho prvního showroomu CUPRA City Garage ve Francii je pro naši značku opravdovým milníkem. Paříž je jedním z nejúžasnějších světových velkoměst a současně patří mezi hlavní centra evropské kultury. S naším rodným městem Barcelonou má hodně společného díky posedlosti designem, architekturou a gastronomií. Paříž je také městem nápadů s dlouhou nonkonformní tradicí, což se ke značce CUPRA dokonale hodí," řekl Wayne Griffiths, předseda představenstva značky CUPRA:

 

 

Jeffrey Cagnes a CUPRA:

Nekompromisní přístup založený na inovacích

CUPRA sdílí s novým členem svého Kmene Jeffreyem Cagnesem společnou vášeň: jedinečnost odvážného designu i touhu překvapovat a překonávat očekávání. Jeffrey Cagnes, který proslul jako přední vizionář nových francouzských cukrářských výrobků, má se značkou CUPRA společného rebelujícího ducha.

 

"Otevření showroomu CUPRA City Garage v srdci Paříže, který je zasvěcen naší mladé značce, nás naplňuje hrdostí. Showroomy City Garage podporujeme synergie s městy i nové spolupráce. V Paříži chceme navázat hluboká spojení s městskou kulturou a designem, ale také rozvíjet pevné vztahy s místními talenty, jakým je náš nový ambasador značky CUPRA, nadaný šéfcukrář Jeffrey Cagnes," dodal Robert Breschkow, generální ředitel francouzského zastoupení značky CUPRA.

 

 

 

Showroomy CUPRA City Garage se šíří do celého světa

Showroomy CUPRA City Garage se staly klíčovým prvkem ve strategii značky. CUPRA navazuje prostřednictvím konceptu City Garage spojení s městy a jejich kulturou. V prostorách City Garage se konají akce a výstavy. Tyto showroomy také přispívají k rozvoji nových místních talentů a vyhledávají příležitosti k novým společným projektům. Nové reprezentační prostory v ikonických lokalitách nejvýznamnějších světových velkoměst umožňují značce, jejíž strategie prodeje je zaměřena na lidi, nabízet svým zákazníkům nekonvenční, jedinečné zážitky.

 

CUPRA urychluje svou mezinárodní expanzi. Značka otevřela showroomy CUPRA City Garage již v Mexiku, Miláně, Mnichově, Lisabonu, Rotterdamu a Sydney, a nedávno k nim přibyl další v Berlíně. Madrid bude následovat po Paříži. Madridský showroom CUPRA City Garage přivítá první návštěvníky na začátku roku 2024.

 

 

Značka CUPRA pokračuje v rozšiřování své sítě showroomů CUPRA City Garage v době, kdy zveřejnila své rekordní prodejní výsledky. Od založení značky CUPRA v roce 2018 bylo prodáno již více než 450 000 vozů.

 

 

CUPRA je nekonvenční značka, která kombinuje emoce, elektrifikaci a sportovní výkony, aby z Barcelony inspirovala svět. Značka CUPRA, založená v roce 2018, má vlastní sídlo spolu s oddělením pro výrobu závodních vozů v Martorellu (Barcelona) a síť specializovaných dealerství na celém světě.

 

Značka CUPRA dosáhla v roce 2022 nového prodejního rekordu s více než 150 000 dodanými vozy. CUPRA dokazuje, že elektrifikace a sportovní vlastnosti se vzájemně dokonale doplňují. Každý nově uvedený model s vyzývavým a originálním designem je novým milníkem, který definuje charakter značky: CUPRA Ateca, jedinečný model ve svém segmentu; CUPRA Leon, první elektrifikovaný model díky plug-in hybridnímu pohonu; CUPRA Formentor, první model vyvinutý exkluzivně pro značku CUPRA a její dosud nejprodávanější model; a CUPRA Born, první 100% elektromobil značky.

 

Značka CUPRA je oficiálním automobilovým partnerem fotbalového klubu FC Barcelona, kterému zajišťuje jeho mobilitu, prémiovým sponzorem globálního seriálu padelových turnajů World Padel Tour a oficiálním sponzorem klubu Finetwork KOI, který se účastní elektronických sportů. CUPRA je jedinou automobilovou značkou, která se účastní závodních seriálů pro elektromobily EXTREME E, ETCR a Formule E. Kmen CUPRA je tvořen týmem ambasadorů, kteří chtějí být hnací sílou změny. Mezi jeho členy patří mimo jiné pouliční umělec TV Boy, držitelé zlatých olympijských medailí Adam Peaty, Melvin Richardson a Saúl Craviotto, německý fotbalový brankář Marc ter Stegen a fotbalistka Alexia Putellasová, která již dvakrát v řadě získala ocenění Ženský zlatý míč a Best FIFA Award.

 

 

Porsche Česká republika je největším importérem osobních a užitkových vozidel do České republiky. Na českém trhu zastupuje značky Volkswagen osobní vozy, Audi, SEAT, CUPRA a Volkswagen Užitkové vozy, včetně programu prodeje prověřených použitých vozů Das WeltAuto. S projektem nabíjecí infrastruktury MOON společnost vstoupila v roce 2020 do nové éry trvale udržitelné osobní mobility založené na elektrických pohonech a digitalizaci.