DarkRebel

UrbanRebel

Modely

Novinka
CUPRA
Tavascan
Novinka
CUPRA
Born
Od 1 259 900
CUPRA
Formentor
Od 889 900
CUPRA
Leon
Od 809 900
CUPRA
Leon Sportstourer
Od 829 900
CUPRA
Ateca
Od 1 499 900
Concept Cars
DarkRebel
Concept Cars
UrbanRebel

05.11.2020

CUPRA e-Garage

  • Značka hodlá v budoucnu zpřístupnit atraktivní virtuální prostor všem svým zákazníkům
  • Na platformě absolvovalo školení již více než 600 specialistů CUPRA Master
  • Digitální strategie značky CUPRA zahrnuje vytvoření platformy pro živé koncerty, která bude milovníkům hudby nabízet jejich oblíbené umělce
  • Značka se bude také podílet na produkci televizního seriálu o vysokovýkonných automobilech pro video platformu poskytující služby podle přání uživatelů

 

Praha, 05/11/2020 - Značka CUPRA dnes představila strategii digitalizace, kterou bude realizovat ve všech svých obchodních oblastech. Tato strategie navíc podpoří uvedení nových modelů CUPRA na trh. V úvodní fázi realizace uvedeného digitálního akčního plánu vytvořila automobilová značka virtuální platformu "CUPRA e-Garage na mysu Formentor".

 

Online platforma, vyvinutá společně s barcelonským specialistou na multimediální komunikaci Mediapro Group a její společností Visyon poskytující inovativní služby, je atraktivním virtuálním prostorem, v němž si uživatelé mohou vytvořit svého vlastního avatara a vstupovat do interakce s ostatními lidmi pomocí hlasového spojení nebo chatu.

Tento digitální svět přebírá v nové podobě exkluzivní prostory značky CUPRA z celého světa a je virtuálně umístěn na ostrově, který inspiroval vznik Formentoru, prvního exkluzivního modelu značky. Uživatelé mohou libovolně prozkoumávat modely CUPRA a objevovat lifestylové kolekce i veškeré další obsahy týkající se značky. Součástí prostoru je také sál pro živé prezentace.

"CUPRA je moderní značkou vytvořenou v 21. století a jako domorodec v digitálním světě se snaží využívat technologie k tomu, aby se lidé a emoce stali centrem její strategie. S našimi novými modely máme příležitost oslovovat širší publikum odlišným způsobem. CUPRA e-Garage na mysu Formentor je začátkem naší cesty k novým digitálním zážitkům. Cílem je vytvořit z této platformy místo pro setkávání fanoušků značky CUPRA, takže v budoucnosti bude přístupná pro všechny naše zákazníky z celého světa," oznámil Antonino Labate, ředitel pro strategii, obchodní rozvoj a provozní činnosti značky CUPRA.

Nové digitální iniciativy

 

Vedoucí představitelé značky během interaktivní tiskové konference, která se uskutečnila na virtuální platformě, poprvé představili některé vzrušující projekty zahrnuté do digitální strategie CUPRA. Vedoucí marketingu Ignasi Prieto řekl, že značka pracuje na vývoji platformy pro živé přenosy koncertů, na níž budou moci milovníci hudby vstupovat do interakce se svými oblíbenými umělci a užívat si exkluzivní příspěvky. Mezi další digitální zážitky, které CUPRA připravuje pro nadcházející měsíce, patří koprodukce televizního seriálu zaměřeného na vysokovýkonné automobily. Pořad se bude vysílat na video platformě poskytující služby podle přání uživatelů.

Prieto také oznámil, že dalšími osobami, které vstoupí do virtuálního světa značky CUPRA s vlastními avatary, budou ambasadoři CUPRA Marc ter Stegen, Mattias Ekström a Fernando Belasteguín.

 

 

Konference pro specialisty CUPRA Master

 

Dne 28. října se na platformě CUPRA e-Garage na mysu Formentor uskutečnila první Konference pro specialisty CUPRA Master. Více než 600 specialistů CUPRA Master z 35 různých zemí se virtuálně sešlo na základním školení pro specializované prodejce značky. Khaled Soussi, vedoucí rozvoje dealerské sítě a zážitků pro zákazníky, vysvětlil, že značka využívá technologie a gamifikaci k interaktivnímu učení. Specialisté CUPRA Master se při něm mohou seznámit se strategií značky prostřednictvím odborníků CUPRA Expert a otestovat své znalosti ve vyřazovací soutěži - a to vše ze svého domova.

Po slavnostním otevření prvního evropského dealerství CUPRA Garage v Hamburku buduje značka exkluzivní prodejní síť v nových a flexibilních formátech, které se vymykají tradiční podobě prodejce automobilů. CUPRA do konce letošního roku rozšíří svou globální síť na 520 specializovaných dealerství CUPRA. Kromě toho pokračuje nábor dalších specialistů CUPRA Master.

CUPRA je nekonvenční značka, která vyzývá etablovanou konkurenci moderním designem a sportovními výkony a která z Barcelony inspiruje svět progresivními vozy a zážitky. Nezávislá značka CUPRA, založená v roce 2018, má vlastní sídlo spolu s oddělením pro výrobu závodních vozů v Martorellu (Barcelona) a síť specializovaných dealerství na celém světě.

Značka CUPRA udržela v roce 2020 vzestupný trend prodeje díky 11% nárůstu na 27 400 prodaných vozů. Mimořádně silné poptávce se těšily modely CUPRA Ateca a CUPRA Leon. Kromě toho byl na trh uveden model CUPRA Formentor, první vůz exkluzivně navržený a vyvinutý pro značku CUPRA. V roce 2021 představí CUPRA model CUPRA Formentor také ve verzích Plug-in Hybrid a první 100% elektromobil, CUPRA el-Born. Těmito modely dokáže, že elektrifikace se dokonale doplňuje se sportovním charakterem.

CUPRA se letos zúčastní terénních závodů Extreme E pro elektricky poháněná SUV. Kromě toho je exkluzivním automobilovým partnerem fotbalového klubu FC Barcelona, kterému zajišťuje jeho mobilitu, a prémiovým sponzorem globálního seriálu padelových turnajů World Padel Tour. Kmen CUPRA je tvořen týmem ambasadorů, kteří sdílejí hodnoty značky. Mezi jeho členy patří mimo jiné německý fotbalový brankář Marc ter Stegen, švédský závodní jezdec Mattias Ekström a pět z nejlepších padelových hráčů na světě.